tisdag 14 juli 2009

I'm in!

Till min stora förvåning kom jag in på socionomprogrammet redan i första antagningen. Ni ska bara veta hur glad jag känner mig. Äntligen har jag en karriär att sträva mot. Betygen räckte dock inte så jag är extremt tacksam mot mig själv att jag gjorde högskoleprovet i höstas. Det blev min räddning.

Efter plugg-våren som var är jag supertaggad att fortsätta plugga. Engelska-kursen gjorde susen med både mitt självförtroende och framförallt min personliga utveckling.

Jag känner på mig att det blir en bra höst.

8 kommentarer:

Kim M sa...

Det blir en kalashöst!
Gratulerar.

Cissi sa...

Stort GRATTIS, det visste jag inte!

Elias sa...

Kim M: Att det blir! Tack så mycket.
Cissi: Tusen tack. Fick reda på det i söndags kväll.

Anonym sa...

Grattis! Vad kul att läsa! Då springer vi på varann och kan fika på univ.omr när jag börjar om också!

Linda sa...

härligt, vad duktig du är, ett bra resultat på högskoleprovet är det få som lyckas få//grattis Elias

Kusin linda

Maja sa...

Grattis än en gång, det är många som inte förstår till hur stor nytta högskoleprovet faktiskt kan vara, det var min räddning också och då hade jag inte alls speciellt bra poäng..

Jocke sa...

Fyfan va gött för dig, Du kommer bli en grym socionom! Stort Grattis från Umedalen!

Elias sa...

emma: Tack! Som vi ska fika :)
Linda: Tack så mycket!
Maja: Tackar. Precis vad jag också tänker. Fler borde förstå hur stor nytta det kan vara att göra HP.
Jocke: Hej. Oväntat och kul att du kommenterar. Tusen tack. Vi lär ses i Umeå!