torsdag 4 december 2008

Fotat foton

Igår och idag har jag ägnat mig åt nostalgi. Mamma och pappa har en massa fotoalbum från tiden man växte upp från det glada 80-/90- och även 00-talet. Jag har alltid tyckt att det har varit tråkigt att inte ha dessa bilder hemma hos mig så jag har ägnat en massa tid åt att fota av gamla foton med vår digitalkamera (scanner? vad är det?). Kvaliteten på bilderna blir alltifrån crap till ganska bra. Så nu har jag cirka 100 äldre bilder här på datorn. Jag tänkte därför bjuda på en bisarr bildserie i 2 delar:
Inga konstigheter här. Jag och min exakt 2 år yngre barndomsvän Emelie gifter oss 1989. Men vad är det egentligen som händer på nästa bild?


Inte undra på att min komma-ut-ur-garderoben-process togs med en axelryckning.

7 kommentarer:

Lisa sa...

Hahaha, jag dör så kul! Söto!

Anonym sa...

Hahaha nej men vad söta vi är,
eller jag ser väl ut som en liten Stefan på den andra bilden men..
Åh det var det roligaste jag sett på länge måste jag ju säga :)

Anonym sa...

Om du har mer av detta måste du bara dela med dig! Det var dagens roligaste, så söta!

Elias sa...

Lisa: Hehe, jag hade mina söta stunder som barn.

Emelie: Haha "en liten Stefan". Tjaa, ni är ju syskon så. Söt är du i alla fall.

Anonym: Hm... Jag har inget mer riktigt så här freaky men vi får se, kanske dyker ett och annat nostalgikort upp ibland.

Anonym sa...

SÅ himla söt. Jag dör.

Anonym sa...

Dagens bästa! Jag dör av skratt.

Anonym sa...

Helt rätt.
Det ska börjas i tid.