tisdag 6 januari 2009

3 is the magic number

Hurra! Grattis Elias och Magnus!!! Vi har idag varit tillsammans i 3 år. De bästa 3 åren i mitt liv och jag blir glad när jag tänker på att detta bara är början. Vi har ett helt liv framför oss. Magnus är mannen i mitt liv och det har aldrig funnits någon tvekan om saken.

Jag hade tänkt blogga om hur vi träffades men Magnus hann först så jag länkar helt enkelt dit. Läs Magnus text här.

Istället bjuder jag på den allra första bilden som är tagen på oss två tillsammans, på vår första kväll för 3 år sedan. Tänk, vi kände inte ens varandra när bilden togs. Därav glipan mellan våra två kroppar och den något besvärade blicken i mina ögon. Men jag tycker mig kunna se förväntan också. I bägge våra blickar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vem tog bilden? Jag hade gissat på Bruno om jag inte visste bättre. Han är ju er bäbis så det är ju omöjligt. Ni är för övrigt ännu snyggare idag än då. Kram.

Anonym sa...

Vilken kväll det var, tänk att jag fick vara med på ett hörn=)

Elias sa...

Ewa: Haha Bruno :) Det är min kompis Blondinviktor, som du eventuellt minns från förlovningsfesten, som tog den här bilden hemma hos Micke på när han bodde på zon.

Maja: Ja tänk att du fick vara med när vi träffades. Jag är så glad att jag umgicks med er innan han kom, jag höll ju på dö av nervositet.

Anonym sa...

Magnus var redan upp över öronen!

Grattis.

Elias sa...

Kim M: Ja, fast det var vi båda. Jag var bara ganska mycket mer nervös från början. Ett vrak faktiskt.

Tackar så mycket för gratulationen.