fredag 30 januari 2009

Umeå i ledtrådar

Jag är för tillfället hos mamma och pappa i Piteå. Vill bara säga att jag lever och mår. Det är riktigt kul att plugga och använda hjärnan lite mer än vad jag är van vid. Har inte varit så här stimulerad och glad på länge.

För övrigt tror jag att jag kan återuppta bloggandet till veckan för jag tror vårt internet ska funka i Umeå nu.

Lite ledtrådar till vad som hänt hittills;

-biten i snoppen
-storstadseufori
-rotlöshet
-snöätning
-fotvärk
-avstånd
-resultatmissnöje
-minus 3 kg


Stay tuned så berättar jag mer till veckan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bu för att bli biten i ballen.
Bä för storstadseufori.

Carina sa...

Elias, så roligt höra att ni trivs i Umeå. Jag gläds med er båda och önskar Lycka till! Kram Carina

Elias sa...

Kim M: Ja det skavde i 2-3 dagar vill jag lova. Storstadseuforin däremot, den skaver inte någonstans.

Carina: Tusen tack kära faster! Kram