lördag 3 januari 2009

Jag blev dock på tok för mätt

Igårkväll var jag på mitt livs första firmamiddag med hela Preemgänget. Vi åt 3-rätters på Golden Dragon. Många skratt, god mat, gott vin och framförallt var det gratis (nåja, för oss anställda i alla fall). Tusen tack för presentkortet jag fick av er. Jag kommer sakna det mesta med Preem när jag slutar. Kan inte fatta att jag bara har 7 arbetsdagar kvar. Jag har haft fyra givande år på det stället och jag har utvecklats mycket som människa. Det låter kanske konstigt men man kan utvecklas som människa även på en bensinstation. Man träffar mycket folk och lär sig en massa om beställningsrutiner, man får kassavana och ofta får man även användning av sin egen kreativitet. Dock känner jag att om jag skulle stanna kvar där längre skulle det snarare hämma min utveckling. Det är dags för något nytt.

Hallå Umeå!

Inga kommentarer: