torsdag 1 januari 2009

Julbröllop

Under mellandagarna har vi hunnit vara med om att vara på en finfin vigsel, med efterföljande härligt bröllop. Ewa och Petter gifte sig i lördags. Det fullkomligt strålade om den båda. Petter stilig som få och Ewa så söt, så old-school-glammig och så glada var de båda två. Tack för ett hejdundrande bröllop. Jag vill även passa på att tacka vårt vackra, trevliga och roliga bordssällskap.

Egentligen tänkte jag lägga ut flera bilder från bröllopet men jag tog bara en riktigt bra bild på hela kvällen. Nästan alla andra bilder blev suddiga eller sneda (kan bero på att jag dansade samtidigt som jag knäppte de flesta bilderna). Här kommer en bild där man ser att brudparet är som gjorda för varandra. Tack för att vi blev bjudna!

3 kommentarer:

Anna Riklund sa...

Åh, bordssällskapet tackar tillbaka. Fantastiskt bra kväll på alla sätt och vis, och så himla fina de var!

Frida sa...

Jaa, det var en galet bra kväll! Tack fina för sällskapet, vi gör om det snart?

Elias sa...

Anna & Frida: Det var totally fabulous! Kommer ni till Umeå någon gång så lova att ni hör av er!?