lördag 3 januari 2009

Kära läsare!

Jag har sedan snart en månad utnyttjat det nya fantastiska programmet Spotify. För bara 99 kronor har jag fått lyssna på hur mycket bra musik som helst, man kan hitta nästan vad man än söker. En superbra sak är att jag får ge bort 12 inbjudningar till någon som vill ha gratis Spotify. Jag har lovat bort ett "exemplar" var till Zandra, Maja, Cissi B, Lisa och till min kära man så att vi får fortsätta använda Spotify i en månad till. Få se... Är det någon fler jag lovat? Hojta i så fall.

Detta betyder att jag får ge bort 7 inbjudningar till. Är det någon som vill ha? Det spelar ingen roll hur lite eller mycket jag känner dig, jag tycker det skulle vara onödigt om jag inte gav bort alla 12 inbjudningar. Så är det någon som vill ha gratis, laglig musik i en hel månad? Skriv i så fall eran mailadress i en kommentar så skickar jag.

Nu vet jag hur jultomten känner sig.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå Elias! Jag tror att Micke och Sofia skulle äääälska att ha Spotify. :D
m.borgh@telia.com

Anonym sa...

Hej på dej!

Jag vill gärna ta emot inbjudningen till Spotify.
Jag läser Kim Mirells blogg o där hittade jag din blogg.

Ha det bra

Laila

Anonym sa...

Jag menade Kim MiLrells blogg så klart.

Laila

Elias sa...

Maria: Jamen då skickar jag en inbjudan till honom.

Laila: Jag skickar gärna Spotify till dig men då behöver jag din mailadress.

Anonym sa...

oj, ja såklart

rosah65hotmail.com

Anonym sa...

rosah65@hotmail.com
menar jag

Cissi sa...

Hej! Jag vill gärna ha Spotify =) Min mailadress är cizzi_borg@hotmail.com.

Och grattis på treårsdagen! =)

Anonym sa...

Måste bara kommentera att jag också äääälskar att ha Spotify! =D
Tusen tack!!!

Elias sa...

Maria: Vad kul att du också gillar det!