fredag 14 november 2008

Fika och lite annat

Igår träffade jag två av mina bästisar, Maja och Lisa. Det var så mysigt att sitta på Röda Lyktan och fika och bara glömma tid och rum. Jag hoppas vi tre hinner träffas igen innan Lisa drar vidare.

Idag är jag ledig och jag ska bara ägna mig åt roliga saker. Vad kan ni säkert läsa om här i bloggen imorgon. Om jag är i tillräckligt bra form...

Snart kommer mina snälla svärföräldrar hit och hämtar Bruno. Bruno ska få vara hos sin farmor och farfar till imorgon. Jag tror han kommer att tycka det blir helfestligt. Det brukar han tycka i alla fall. Han älskar att vara ute på deras tomt och kolla så att allt står rätt till. Nu när det är snö på marken blir det nog extra kul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka bejbs! :D

Elias sa...

STEKHETA bejbs! :)