måndag 17 november 2008

Möhippa!!

Det där roliga och festliga jag skulle göra i fredags var naturligtvis Ewas surprise-möhippa. En möhippa som var både mysig, glammig och framförallt jätterolig. Ewa var så snygg i sin proffs-sminkning och sin tiara. Det var trevligt att träffa Ewas andra kompisar också som jag aldrig hade träffat. Vi var en fin-fin blandning av folk. Kul att vara med syster Cissi på fest också, det händer ju inte allt för ofta. Jag vet inte hur många gapskrattanfall jag hann få under kvällen. Oräkneliga? Jag filmade lite när min syster tog farväl av alla men jag får tydligen inte lägga upp det här på bloggen. Jag vet inte riktigt varför men... Här kommer i alla fall lite bilder från kvällen.



8 kommentarer:

Anonym sa...

Elias! Alltså! Den här bilden med mig och ac!!! Har inte mamma anita lärt dig att allt du gör mot andra kommer tillbaka till dig själv?! Hämnden kommer att komma...NU JÄVKLARNS! ( KRAM! Tack för världens bästa kväll! )

Anonym sa...

Bra att jag hittade till din blogg Elias! Lägger genast till i favoriter....
Jag skulle jättegärna se den där filmen med Cissi, hon som älskar att vara med på kort tycker säkert ännu mer om att vara med på film! :-)
Tack för senast, mycket kul!

!ngela Bj sa...

Tack för tipset! Det syns att ni hade en underbar kväll med Eva.

Anonym sa...

Det ser ut som en audition till pite ålstars, vi som inte kom med.

Elias sa...

Ewa: Hahaha! "vi som inte kom med". Den bilden är redan en klassiker. Vilken partybild alltså! Hämnd är väl inte nödvändigt? Du är ju så rock'n'roll-söt! Anna-Carin också.

Emma: Tack själv! Så jag är redan en favorit alltså. Kul! Vi får se om jag kanske kan hitta något sammanhang när man kan visa filmen. Dock har Cissi hotat att aldrig mer prata med mig om jag visar den, så vi får se...

!ngela be: Ja. En strålande kväll!

Anonym sa...

PARTYSÖT?! Vad konstigt att inte du är partysöt på någon av bilderna! Jag tyckte du var det irl. Jag har mailat dig. MOAHAHAH!!

Elias sa...

Jag har inte fått något mail. Har du rätt adress? elias.nordlund@hotmail.com

Anonym sa...

nu har du det!