tisdag 25 november 2008

RIP

Nu har det gått flera dagar sedan jag senast uppdaterade här och ingen dag har varit den andra lik så jag måste dela upp i olika blogginlägg för att undvika att det blir för rörigt. Vi börjar med i fredags.

Jag och Maja åkte på begravning. Det småsnöade ute och stämningen kändes väldigt fridfull och härlig. Utsikten vi hade från vår bänkrad var en syn jag aldrig kommer att glömma. En kista i förgrunden och i bakgrunden av denna kista var ett enormt fönster där man kunde se att det snöade lugnt och stilla. Det var en spirituell syn.

Det var en jättefin begravning, Lisa. Och både jag och Maja är glada över att vi var med och tog farväl av din mamma. Det var väldigt känslosamt. Här nere kan ni höra låten som fick mig att börja gråta så att jag skakade. Låten som spelades strax innan vi tog vårat sista farväl.

Inga kommentarer: