onsdag 19 november 2008

Äventyrsbad och drickbar tantparfym

Igår gjorde jag, Magnus och tre vänner något så annorlunda som att bada på äventyrsbadet. Det var såå kul att åka vattenrutschbana. Jag åkte faktiskt "Space Bowl" ("Toaletten" i folkmun). Hej vad det gick. Sedan bubblade vi i bubbelpoolen och bastade. Åh så härligt! Man blir dock väldigt mör efteråt så vi gick och lade oss direkt efter Desperate Housewives.

Idag har varit en mycket aktiv dag. Efter morgonens korta jobbpass träffade jag och Bruno Lisa för en dryg timmes promenad. Bruno blev alldeles till sig av Lisas närvaro och jag med för den delen. Sedan värmde vi oss på Waynes (alltså jag och Lisa, Bruno lämnade jag hemma). Jag drack en tesort som luktade tantparfym. Nåja, morotskakan var i alla fall god. Och kul hade vi verkligen. Det har vi jämt när vi ses.

Ikväll har det varit myskväll med Magnus och Zandra som har varit här på middag.

Resterande delen av kvällen tror jag nog vi ska dra fram Dynastin-boxen och ha ett minimaraton. Jag ska höra med Mango om han är på.

Inga kommentarer: