tisdag 25 november 2008

Ljusglimt

Trots att helgen gick i sorgens tecken får man säga att det fanns välbehövda ljusglimtar under lördagen. Efter begravningen åkte jag och Magnus hem till Zandra Ö. Zandra N joinade oss kort därefter. Vi fikade, skrattade, pratade, lagade mat och spelade Buzz. En mycket trevlig lördageftermiddag.

Lördagskvällen spenderades med Maja och Lisa. Vi hade vin- och drinkafton hemma hos Maja. Vi hade sådär bubbligt kul som man bara kan ha med folk man känt ända sedan tonårstiden. Det finns så många roliga (och mindre roliga) minnen att väcka till liv. Vi hade så kul att klockan hann nästan bli 4 innan jag promenerade hem. Tack brudar för en mycket mysig kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Zandra Ö", jag hajade till och bara; vem är det?? Ha ha.. Jag har inte vant mig ÄN!

Mysig blogg Elias, den ska jag följa :)

Kram på dig!

Elias sa...

Hahaha! Så fult! Ärligt talat har jag inte helt vant mig själv heller.

Kul att du tycker bloggen är mysig. Ännu roligare att du länkade till din egen blogg. Ska bli intressant att snoka där :)