torsdag 12 februari 2009

IDA

Min bästis Ida fyller 23 år idag. Söta, fina, fantastiska Ida. Du har funnits med genom allt jag varit med om. Jämt. Jag är så glad att vi nu åter igen, efter 7 år (eller 10 beroende på hur man räknar), återigen bor någorlunda nära varandra. Genom dessa bilder vill jag hylla vår starka vänskap.




Sann vänskap! Ibland behöver man bara sitta på en trottoar och titta på varandra.




A party for 2! Ida var den enda bjudna på mitt första "barnkalas", när jag fyllde 3 år.






Pepparkaksbak hos mig år 2000.


Ida gjorde ett mycket uppskattat surprise-visit på min studentdag år 2004.


Party!! Bilden är snodd från någons pixbox, jag kommer inte ihåg vems, men jag hoppas det är OK för den personen att jag använder bilden här.


Den senast tagna bilden jag har på oss två tillsammans. Bilden är tagen sommaren 2005.

Stort grattis Ida. Vi MÅSTE ses snart! Många pussar och kramar från mig.

Inga kommentarer: