onsdag 25 februari 2009

Jag lever


Jag har ju inte haft någon mobil sedan ett tag tillbaka men idag tog jag tag i saken och till veckan kommer mobilen med posten. Så här fin är den. Rosa och allt.

Jag upplever ganska mycket stress i skolan just nu och jag måste läsa cirka 70 sidor per dag för att hinna med i det rätt hårda tempot. Hittills har det gått bra men det är stressigare än jag trodde. Jag är ju dock rätt så stresstålig.

I helgen som var åkte jag på min första mini-klassfest. Det var superroligt att träffa de 5 personer jag hänger mest med på skolan utanför skolans tak. Dock missade jag mello men såg det med Magnus dagen efter och mina favoriter var helt klart Velvet och EMD. Det var rätt så blekt startfält, tycker jag. Jag gissade för övrigt 3 rätt i min schlager-tippning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh det där är ju exakt den telefonen som jag ville ha!
Däremot så har jag hittat en annan favorit i rosa som är LGs Viewty,
min karl hade en sån (inte rosa dock) i somras och jag petade på den och gillade den.
Så har den kommit i rosa nu så jag får se när det är dags att byta telefon vilken det blir,
rosa ska den vara iaf! :)

Elias sa...

Emelie: Rosa är fint men denna mobilen har visat sig vara fruktansvärt ful i verkligheten. Hoppas den du kollat på är snyggare.